Setna Strona na insta! Oraz kilka ogłoszeń

Kochani, zdecydowałam się i założyłam konto na instagramie. Oczywiście nie będziecie ogladać tam mojej buźki w tysiącach odsłon, tylko to, co mol książkowy lubi najbardziej: zdjęcia książek w różnych konfiguracjach. Bo nie wiem jak Wy, ale ja bardziej od zdjęć śmiesznych kotów w internecie wolę zdjęcia ślicznych książkowych aranżacji. Więc już jest setnostronicowy bookstagram! Zapraszam wszystkich z kontem do śledzenie. ---> @setnastrona


Nowego Zafona skończyłam wczoraj i dzisiaj miała się ukazać notatka, ale źle się czułam, więc zostawmy to na jutro lub pojutrze. 

Jeszcze dziś wszystkich Rybniczan i mieszkańców okolicy zapraszam na książkową wymianę zorganizowaną przez Śląskich Blogerów Ksiażkowych i filię nr 4 PiMBP. Wymiana odbywa się na Paruszowcu w budynku byłej poczty, tzw. Magicznej Silesii. 



Jak skończymy się wymieniać, to informuję, że w Urzędzie Miasta o 17-tej odbędzie się spotkanie z Adamem Wajrakiem. 
Jeżeli zdążę, będzie relacja. 

12 komentarzy:

  1. Też ostatnio założyłam :) Ale jeszcze mam tam mniej, niż u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko wpadę do siebie na insta, zaraz Cię znajdę (jeśli jeszcze nie mam, bo tak rzadko tam wchodzę, że tego nie kontroluję) :) Ja również lubię ładne aranżacje książkowe, tylko ciągle brakuje czasu, dobrego tła, pomysłów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej boleję nad tym, że jest taka pora roku, że dobre światło tylko w weekendy.

      Usuń
  3. Chyba wszyscy ostatnio zakładają, ja też :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Profil na IG znaleziony i zaobserwowany. Zapraszam do mnie :)

    Pozdrawiam.
    Kasia
    http://misskatherinesblog
    @misskatherinesblog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem co napiszesz o nowym Zafónie :) Ja jestem jego fanką, ale "Labirynt..." jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba brak mi słów, by opisać jak bardzo moje czytelnicze serce się cieszyło z lektury.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...