Światowy Dzień Książki - vintage zdjęcia książek

Z okazji Światowego Dnia Książki chciałam Wam zaprezentować fotografie mojego autorstwa. Zdjęcia można oglądać na mini-wystawie w Czytelni PiMBP w Rybniku. 







 To tyle w oczekiwaniu na nowy "pisany" post. Chyba już do tradycji należy, że w kwietniu mam zastój i jestem o krok od zawieszenia blogerskiej działalności. Ale - większość głosów jest jednak za tym, żebym kontynuowała pisanie o książkach, szczególnie o #vintagebooks, starych książkach, mojej miłości do nich. 
Jestem jeszcze "winna" jeden wpis recenzencki, który - mam nadzieję, ukażę się w przyszłym tygodniu. Mam za sobą kilka niezłych książek, być może o dwóch skrobnę kilka słów. Majówka zapowiada mi się również książkowo, ale o tym w przyszły weekend. 
Miłej niedzieli, Kochani!

18 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia!
    Również miłej niedzieli życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie klimatyczne zdjęcia. Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, klimatyczne zdjęcia! Zazdroszczę talentu, bo ja niestety nie mam tego daru:) Pisz o swoich starociach, bo teraz to już rzadkość, wszędzie tylko nowości. Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W sumie teraz znajduję pocieszenie w... kryminałach ;) Ale też nietuzinkowych, bo odkopuję serię z komisarzem Beckiem ;)

      Usuń
  4. Piękne, artystyczne fotografie.
    Jestem pełna podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne. Te dwie ostatnie najbardziej mnie zachwyciły. A tak na marginesie to co to za książki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozłożona to opowiadania Cervantesa (po hiszpańsku, połowa XIX wieku), te małe to modlitewniki, pamiątki rodzinne, jest i Sienkiewicz (początek XX-go wieku) i Mickiewicz (połowa XIX-go wieku). Mam w sumie trzy czy cztery półki takich staroci, ale te akurat są najbardziej "efektowne" :)

      Usuń
  6. Cudowne! Gratuluję pomysłu i talentu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale klimatyczne zdjęcia. Gratuluję nawet mini wystawy.
    I miłej majówki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są doskonałe. Mam nadzieję, że zobaczy je jak najwięcej ludzi i się nimi zachwyci.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...