Szydełkowe poduszki / crochet cushions

Robótkowa środa, bo dziś Wspólne Dzierganie i Czytanie. Poszewki skończyłam już jakiś czas temu, ale do tej pory jakoś nie udało mi się ich sfotografować w pełnej krasie. W założeniu ma być jeszcze jedna, okrągła, ale lato nie sprzyja szydełkowaniu, przynajmniej w moim wypadku. 
szydełkowe poszewki

granny square / zigzak (czyli tradycyjne kwadraty i zygzak)
giant granny / african flower (tęczowa wariacja na temat babcinych kwadratów, oraz afrykański kwiat)
To były robótki, a teraz czytanie; zaczęłam dwie dość grube opowieści: naprzemiennie czytam Szkarłatny płatek i biały Michela Fabera (wielkiego smaka narobiła mi Lolanta z bloga Lolanta czyta), a także zabrałam się za epickie dzieło Szołochowa, które czytam do poduszki. Pewnie trochę zmarudzę, więc posty będą ukazywały się rzadziej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...