Wspólne czytanie i robótkowanie

Tym razem dołączam do zabawy z Maknetą i pokazuję robótki. Akurat te są skończone, ale jeszcze świeżutkie. 
Zebrało mnie znów na robótkowanie. Bardzo lubię szydełkować. Mam mnóstwo planów i zbieram inspirujące zdjęcia projektów, które pomagają mi się rozwijać. 
Sukienki co prawda jeszcze nie skończyłam, ale lada dzień będę finiszować. Chociaż nie wiem, czy sukienka nie zostanie ostatecznie topem. 
Synek zamówił serwetkę-dinozaura. Ale nie jakiegokolwiek, a konkretnego - allozaura. 


Ta chustka ma iks lat. Żal mi było pozbywać się jej, więc postanowiłam ją zrewitalizować dodając szydełkową koronkę. Jak widać - czytam właśnie Schmitta, na recenzję którego zapraszam już w piątek.

Zapraszam Pinterestowiczów do obserwowania mojej szydełkowej tablicy: 

22 komentarze:

  1. Ale fajny gad :)

    Też lubię szydełkować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna serwetka :-) Wspaniały dinozaur :-)
    Rewelacyjnie wygląda chustka z szydełkową koronką - świetny miałaś pomysł.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tak mi jej było szkoda, a teraz od paru dni się z nią nie rozstaję.

      Usuń
  3. Ładna rewitalizacja chusty, a dinozaur "jak żywy":) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten dinozaur :) fajny pomysł na odnowienie chusty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny dinozaur. Odnowiona chusta prezentuje się dostojnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie tez schmitt w czytaniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny dinozaur :) Toz glowy? Chustka tez fajnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam tuszu w drukarce, więc odrysowałam kontury na przeźroczu i nakleiłam na papier, a potem szydełkowałam i przykładałam, czy się zgadza.

      Usuń
  8. Podziwiam i dinozaura i serwetkę- pięknie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...