Trochę włóczki i litery ułożone w kryminał

Czyli - Wspólne dzierganie i czytanie. Bardzo mi się podoba akcja Maknety, która zachęca czytelniczki do dzielenia się tym, co mają na robótkowym warsztacie, a robótkowiczki, co aktualnie czytają. 
U mnie, jak widać poszły w ruch granny squares. Na razie mam 22, z czego zblokowane (pierwszy raz w życiu!) 16. Przede mną jeszcze dziesięć, a potem jeszcze tylko 400, o ile dobrze wyliczyłam. Staram się od razu chować nitki, więc idzie trochę wolniej. 

Czytam kolejną część kryminały o Departamencie Q. W sumie przesunęła się przez to moja Nieoczywista, której jest... cztery tomy. Ale postaram się wrzucić jeszcze w tym tygodniu wrażenia z pierwszego tomu.

A kiedy nie dłubię i nie czytam, nadrabiam zaległości serialowe; akurat zaczęłam pierwszą serię True Detective. Mam raczej pozytywne wrażenia po dwóch pierwszych odcinkach.Słyszałam jeszcze dużo dobrego o serialu Jonathan Strange & Mr Norrell, ale na razie lecę z listy "do obejrzenia", więc pewnie trochę to potrwa.

17 komentarzy:

  1. Muszę w końcu zrobić porządek z moimi kwadracikami (i kółeczkami, i trójkątami, i sześciokątami, i gwiazdkami... trochę mi się szalało) i je połączyć, bo jakoś nie mogę się za to zabrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie pochwal się potem efektami:)

      Usuń
  2. Blokujesz szydelkowe kwadraty? A ja caly czas myslalam, ze blokowac trzeba tylko robotki na drutach. PS Dodajesz jakis produkt do blokowania, czy robisz to na mokro, czysta woda. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczyłam to zdjęcie (link: https://pl.pinterest.com/pin/442619469601321667/) i mniej więcej tak robię, tylko używam patyczków do szaszłyków. Najpierw psikam wodą z rozpylacza, ale troszkę, żeby nie było takie ociekające.

      Usuń
  3. Jestem pod wrażeniem ilości docelowej kwadratów:) Ładne kolorki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, mam nadzieję, że dobrze obliczyłam, że nie jest 20 razy więcej :D

      Usuń
  4. Ślicznie wyglądają w tych miseczkach. :) Wolniej idzie, ale potem będziesz miała bonus bez nitek. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie - chyba by mnie pogięło, gdybym miała potem te wszystkie nitencje chować :)
      W miseczkach, bo mi się motki do mojej zwykłej miski robótkowej nie mieściły, więc żeby się nie plątały, wsadziłam je do misek. Wyglądają jak lody :D

      Usuń
  5. Ja też chowam nitki od razu. Może ciut dłużej to trwa ale nie ma później zaskakujących niespodziewanie nitek luzem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wystaje dosłownie kilka, a już wypracowałam sobie fajny system :)

      Usuń
  6. Bardzo ładne kwadraty w moim ostatnio najulubieńszym zestawieniu kolorów. Gdybym była szydełkowa lub drutowa pewnie też bym od razu chowała nitki. Czekam na całość, powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię dla synka, a on bardzo lubi błękity i niebieskości, więc wybór jest prosty:)

      Usuń
  7. Piękne kolory mają kwadraty! Ale liczba docelowa powaliłaby mnie na kolana. podziwiam cię i to bardzo.
    Książkę próbowałam dorwać w bibliotece, ale na razie nie ma szans, więc poczekam. Dużo dobrego czytałam, myślę że warto być cierpliwą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję skończyć i nie zwariować ;))
      U mnie, niestety nie ma kolejnych, tylko pierwsza część, ale - raz na jakiś czas mogę sobie przecież sprawić frajdę i kupić kryminał :)

      Usuń
  8. Świetnie wyglądają te włóczki w filiżankach sprawia to wrażenie estetycznego ładu i kolejności :) I ta urocza marynarska kolorystka :) na pewno będzie to piękna rzecz :) patrząc na różne kolorowe squarki coraz większą mam ochotę na taki szydełkowy barwny kocyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze się robi systemem filiżankowym/miseczkowym, bo nitki się nie plączą i kolory lecą po kolei. Ten wzór jest mega prosty. Mnie się bardzo podobają "afrykańskie kwiaty", ale nie wszystko na raz ;)

      Usuń
  9. Rzeczywiście , kłębki w miseczkach jak lody. Wyglądają apetycznie. Na półce u mnie od dawna "Kobieta w klatce" Muszę się zmobilizować do czytania ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...