Jupikajej, czyli troszkę po męsku


Wczoraj po raz setny oglądałam Szklaną pułapkę. No, nie mogłam przepuścić. Znam ten film na pamięć, ale oglądam za każdym razem, kiedy leci w telewizji. Mam kilka takich filmów: Pan i władca na krańcu świata, Hudson Hawk, Stalowe Magnolie... Dobrym męskim kinem nie pogardzę. Uwielbiam na przykład filmy wojenne (Wielka czerwona jedynka!), sensacyjne. Ale dobre. Niedawno widziałam film z Aaronem Eckhartem The Expatriate. Był taaaaaaki przewidywalny, że prawie umarłam z nudów. Fabuła przeładowana, bohater bez jaj, bohaterka mdła i nieprawdziwa.
Za to spokojnie można sobie obejrzeć nowego Willisa w filmie Looper. Fajny pomysł, fajne wykonanie (młodą wersję Willisa gra Joseph Gordon-Levitt). Tylko szkoda, że gdzieś w połowie tempo zwalnia i mamy sztampowy film o dobrym i złym kolesiu z bronią. Jeśli o broni mowa - nawet skusiłam się na Niezniszczalnych 2. Nie żebym widziała jedynkę, ale chętnie oglądałam tych wszystkich ramoli w jednym filmie. Najlepszy był Chuck Norris;)
Potężna dawka testosteronu została zneutralizowana jednym filmem: Lato miłości to kameralny dramat, w którym bohaterki przeżywają wzajemną fascynację. Bohaterkami są dorastające dziewczyny - bogata, rozpuszczona mitomanka Tamsin, oraz zahukana Mona, której brat prowadzący pub nagle 'odnajduje Boga'. Chociaż film jest brytyjski reżyserem jest nasz rodak - Paweł Pawlikowski. W roli Tamsin - Emily Blunt. Polecam, to bardzo ładny, kobiecy film...

11 komentarzy:

  1. Stalowe magnolie - uwielbiam! Zastanawiałam się czy nie obejrzeć Loopera, ale wciąż brak czasu, to samo jeśli chodzi o Niezniszczalnych 2. Widziałam "jedynkę" i całkiem nieźle się bawiłam - dobre kino sensacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezniszczalnych 2 już prawie wczoraj oglądałam, ale jednak wygrał Nicolas Cage w jakiejś apokalipsie ;) Ramole poczekają, a sama już się doczekać ich nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agato P., Agato, dobrze się tak pobawić w męskim towarzystwie, prawda?;)
    A jaki tytuł miał ten z Cage'em?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polski tytuł "Zapowiedź". Do obejrzenia na raz może być, choć scenę z samolotem oglądałam kilka razy (wiem, chore to, nie powinnam się przyznawać...)

      Usuń
  4. Ja jestem wciąż pod wrażeniem niedawnego seansu, więc polecę przy okazji tym, którzy nie widzieli: 'Niezniszczalni 2' - męskie kino jak się patrzy. Jest i Willis. Film lepszy od jedynki. Można go pokochać choćby dla wspomnianego w poście Chucka Norrisa, którego pojawieniu towarzyszą dźwięki Ennio Morricone z 'Dobrego, złego i brzydkiego'. I ten humor! 'Słyszałem, że nie żyjesz, podobno ukąsiła cię kobra' - mówi Stallone do Chucka. 'Tak. Po pięciu dniach męczarni... kobra zdechła'. No po prostu padłem i nie mogłem wstać. Albo Willis i Schwarzenegger w Smarcie ('Ten samochód jest mniejszy od mojego buta!'). Polecam gorąco, warto znaleźć czas, jeśli ktoś lubi takie intelektualnie niezobowiązujące, ale i nie debilne kino. Świetna zabawa.
    A 'Szklana pułapka' - klasyka. Jedynka i trójka - świetne filmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Facet musi mieć niesamowity dystans do siebie, skoro sam opowiada kawały o sobie:)
      W ogóle fajny film, taki z przymrużeniem oka.
      A kolejne części Szklanej będą leciały w kolejne niedziele:)

      Usuń
    2. Ja jestem beztelewizyjny, więc ramówka mnie nie dotyczy... Ale może na własną rękę sobie odświeżę, zachęciłaś mnie :-)

      Usuń
  5. Ja tam też lubię takie "męskie" kino, co to się pobiją, postrzelają i pouciekają:) No może nie każdy film, ale "Szklana Pułapka", to przecież klasyka:) Zawsze oglądam "Terminatora 2".

    Natomiast wynudziłam się na Looperze jak mops. Wcale mi się nie podobało, przysnęłam prawie, nawet Levitt nie uratował sprawy, a lubię go bardzo (co oni zrobili z jego twarzą?). Pomysł na scenariusz może był i dobry, ale gdzieś to się wszystko po drodze rozjechało i potem już blee, nuda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie właśnie, jakoś niepotrzebnie wprowadzili watek tego dzieciaka, bo akcja masakrycznie oklapła.
      Terminator 2 - no, ba!

      Usuń
  6. No aż tak wielkim fanem nie jestem, jednak na moje standardowe pytanie "co oglądamy?" pierwsza odpowiedź brata: "Szklana pułapka"? Druga: "James Bond?" I tak raz na dwa tygodnie. Siadamy, masa niezdrowych rzeczy i my;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I przy takich filmach człowiek się jakoś lepiej czuje, nie nudzi i dobrze bawi, prawda?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...