Dowcipy na dobry weekendu początek

- Ile szczoteczek do zębów ma dentysta?
- Sto ma, to logiczne.

Motto specjalistów od BHP:
Nic tak nie cieszy oka, jak drugie oko.

Z forum dla kobiet: całą nic przepłakałam. Doradźcie dlaczego?

Czym się różni kobieta z miasta od kobiety ze wsi?
Kobieta z miasta ma kolczyk w pępku, a dziewczyna ze wsi kleszcza...

Święty Mikołaju, w przyszłym roku daj mi coś takiego, żebym - jak to
zobaczę - mógł powiedzieć: "Łaaaaaaał!!! Ferrari!!!"

Mamo, a czemu wszystkie dzieci jedzą watę cukrową, a ja zwykłą!?

- Mamo skąd się wzięła cała moja inteligencja ?
- Na pewno od taty, bo ja swoją cały czas mam.

Reklama:
"Jąkasz się? Nie wymawiasz "r"? Pomożemy Ci. Pytaj w aptekach o
cyklopentanoperhydrofenaltren."


- Jak się nazywa zabójca żon?
- Żonkil...


Żona myśli, że jestem w pracy. Szef myśli, że jestem chory w domu.
Kaczki myślą, że jestem super, bo przyniosłem dużo chleba.


Pierre Cardin wypuścił nową linię zapachową. Pozostali ludzie w
windzie udawali, że nic się nie stało.


Dowiedziawszy się o wizycie sanepidu dzieci z przedszkola ułożyły z
karaluchów napis: "POMOCY".


Zenon tak szybko zakładał swój wełniany sweter, że zabił go prąd.

12 komentarzy:

  1. świetne.... uśmiałam się na dobry początek 13 w piatek....
    ha nawet mi sie zrymowało

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się ten pierwszy homonim.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry początek dnia, uśmiałam się. Szczególnie ten dowcip o przedszkolu:) dla mnie na czasie, bo we wrześniu wypuszczam Tymka w to miejsce:)
    PS Dziękuję za uwagę o weryfikacji obrazkowej, nawet nie wiedziałam, że ją mam. Oczywiście już zlikwidowałam:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się uśmiałam :D A tak swoją drogą...dzięki Tobie zdałam sobie sprawę, że dziś piątek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej ta wędrująca tatusiowa inteligencja się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. wata
    2. karaluchy
    3. wędrująca inteligencja
    4. kaczki. kaczki też niezłe:)

    Obśmiałam się jak norka:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie mi się podobają i każdy był dla mnie nowościa! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha, ale się ubawiłam :) Żonkil mnie rozbroił :) Milutko tu u Ciebie :) Blog dodaję do obserwowanych, będę wpadała tu częściej :) Zapraszam również do siebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...