69% ludzi znajdzie coś dwuznacznego w każdym zdaniu;)

Złota myśl kabaretu Potem: śmiech przedłuża życie. Dzisiaj ja przedłużę Twoje, jutro Ty pożyczysz mi przedłużacz. Kochani, dla Was kolejna dawka humoru znalezionego w internecie:

Jeśli jest Ci źle - mocno przytul kota. I to wszystko. Teraz źle jest kotu.

Komary robią się coraz chytrzejsze. Przylatują, lądują na łóżku, a dalej idą na piechotę, żeby ich słychać nie było.

Panie premierze, proszę się nie przejmować pacjentami - to jacyś chorzy ludzie.

Nowa golarka Venus firmy Gillette goliła nogi tak dokładnie, że Marioli non stop spadały rajstopy.

Robotników coraz więcej, a rąk do pracy coraz mniej - dziwi się właściciel warsztatu tartaku...

W jednej grupie na Euro 2012 zagrają pijacy, mięczaki i bankruci. A do tego Rosjanie, Czesi i Grecy.

Żona zaproponowała abyśmy zamienili się w łóżku rolami.
Powiedziałem więc, że boli mnie głowa.

- Kochanie, smakuje fatalnie. Tego nie da się jeść.
- Tak? A więc następnym razem sam sobie gotuj tosty

Zatrudnię jasnowidza za bardzo atrakcyjnym wynagrodzeniem. Mój życiorys proszę wysyłać na wiadomy adres.

Nekrofilowi związek się rozpadł...

Koniec świata został oficjalnie uznany za święto ruchome.

Jesień w ponurym blokowisku. Co człowiek wyjdzie z domu, to może dostać z liścia.

Dzięki Bogu, że Pan się pojawił Panie oficerze. Jakiś koleś wszedł do mojego bagażnika i postrzelił się 14 razy.

Daj mężczyźnie rybę, a on ją zje. Daj mężczyźnie wędkę, a będzie siedział w łodzi i cały dzień pił piwo.

Są takie miejsca na świecie, gdzie cywilizacja nie zapuściła jeszcze korzeni i gdzie słowo ''człowiek'' brzmi nie tylko dumnie, ale i apetycznie.

W tak pełnym nowoczesnej technologii społeczeństwie w przypadku wyłączenia prądu zdarzają się prawdziwe dramaty. Na przykład niezapisany 13 level.

Wstrzymanie wzmacnia doznanie. Stoperan.

Opanowałem cały materiał na egzamin z filozofii. Ale nie poszedłem na niego, bo życie jest bez sensu i wszyscy w nim jesteśmy tylko pionkami.

Ile byś ludziom nie wierzył, to i tak okaże się, że trzeba było nie wierzyć jeszcze bardziej.

Jak ja nienawidzę tych wszystkich kolegów męża!!! Normalnie bym ich wszystkich pożeniła!!!

12 komentarzy:

  1. ahhahahha ubawiłam się po pachy!!!!! :D Chyba mi od razu grypa przeszła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oplułam ekran ze śmiechu już przy kocie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobre,usmiech z rana,dziekuje!:)
    ide przytulic kota;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cha, cha - dobre! Dzięki za poprawę humoru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre, dobre. Obśmiałam się jak norka, szczególnie mi komarach, spadających rajstopkach i ruchomym końcu świata aaa i to o tataraku przebiegłe takie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że Wam się podobają:)
    Mam tego więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obiecajcie, że nie będziecie się wkurzać, ale mnie najbardziej bawi/cieszy fakt, że jutro po czterech godzinach lekcyjnych zaczynam oficjalnie ferie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna porcja humoru na początek dnia :))) Proszę o więcej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie więcej znajdę tych wesołych tekstów u Ciebie? Chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kliknij na etykietkę 'humor':)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...