Kolejne filmy

Dalej mam boom na filmy i oglądam jak szalona - dzisiaj oglądałam Między światami. Bardzo smutny kameralny dramat na podstawie sztuki teatralnej - jeśli widzieliście plakaty zapowiadające film to moim skromnym zdaniem zrobił je ktoś, kto nie miał zielonego pojęcia o filmie - ani słowa o taniej duchologii, żadnych stuków, innego świata - po prostu piękny smutny film, o małżeństwie nie potrafiącym poradzić sobie ze stratą dziecka.
Wczoraj oglądałam Dzień weselny Altmana. Strasznie fajny film, pełen komicznych sytuacji; jeśli ktoś oglądał takie filmy jak Gosford Park (również Altman) i Stalowe magnolie, na pewno nie będzie zawiedziony.
Agatko, jeśli chodzi o Essential Killing... szkoda czasu... Miało być oryginalnie, niszowo, miało poruszać tematyką; wyszło źle. Zaczęło się fajnie, dramatycznie, nawet sensacyjnie. A potem było coraz gorzej. spoilerScena z karmiącą kobietą w rowie, albo niemowa Segnier??? Wszędzie wódka?!koniec spoilera Reżyser, Polak, na prawdę chce bazować na takich stereotypach??? Do tego fatalna muzyka! Mojej mamie się podobało, może dlatego, że była na tym w kinie.
To było rozczarowanie, a pozytywnie zaskoczona jestem rzekomo nudnym Prawdziwym męstwem. Film może nie wybitny, ale oglądałam cały czas z zainteresowaniem. Bardzo oldschoolowy, zresztą to remake filmu Rooster Cogburn* z Johnem Wayne'em. Prawdę mówiąc spodziewałam się takiej chały jak To nie jest kraj dla starych ludzi, a dostałam porządny kawał dobrego westernu.
Od mamy pożyczyłam sobie znów kilka fajnych tytułów, więc wieczory szykują mi się zajęte;)
Muzycznie: wszystko przez tę pogodę - nie mogę ucha odlepić od zeszłorocznej, bardzo jesiennej płyty The National.
Dziękuję wszystkim za bardzo miłe komentarze:) Truskawek już nie ma, ech, ale szykuje się sezon jagódkowy:)


* film widziałam w tv, gdzie miał właśnie taki tytuł.

9 komentarzy:

  1. A co Ci zrobiło szydełko?:)
    Bluzeczka jest śliczna .

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna bluzeczka :) i śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się "prawdziwe męstwo" nie podobało ani stare ani nowe :(
    coś tam skrobie do ciebie ale jakoś mam non stop co robić i mało wolnego czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. W dwa dni? o matko no cudo wyszlo, piekny kolorek.
    Dzieki za propozycje filmowe, z mila checia obejrze ktorych nie widzialam, film z Kidman swietny, natomiast prawdziwe mestwo hmm mam mieszane uczucia, bo jako sam film mnie nie zauroczyl ale to jak byl krecony, w jakim stylu to juz tak i fajne bylo objrzec takie kino, dawno takiego filmu nie bylo. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. na drutach ja zrobiłaś? wow! niezła jesteś!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim WIELKIE dzięki za linki do stron filmów na filmweb - dzięki nim nie musiałam marnować pół dnia na odszukanie tytułów oryginałów. Na "Prawdziwe męstwo" i "Między światami" czekam grzeczenie w kolejce w naszej miejskiej bibliotece. Jeszcze trochę.
    "Dzień weselny" właśnie zamówiłam jak i filmy, których tytuły podałaś wcześniej (część już mam) to sobie urządzę lato filmowe. Ale na dzisijszy wieczór mam zaplanowaną końcówkę książki - nie dałam rady zeszłej nocy...

    Bluzeczka ładniutka i tak szybciutko wypadła spod twoich paluszków! Jaką Ty masz fantastyczną figurę!

    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa...teraz się dopatrzyłam: prawe - narzut - prawe-narzut i tak wciąż:)
    Zgadłam?;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam Twojego bloga od jakiegoś czasu. Dzisiaj zostawiam swój komentarz. Goszcząc u Ciebie mam zawsze namiastkę śląskości której tutaj tak bardzo mi brakuje. Super bluzka.Dziękuję za propozycje filmowe. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...