Filmowo


Na wieczór mamy Essential Killing, bo do Bonda z Brosnanem raczej nikt mnie nie zmusi. Wczoraj oglądałam pożyczonego od mamy Samotnego mężczyznę. Film piękny, smutny, subtelny, świetnie zagrany, a muzyka Abla Korzeniowskiego po prostu wyciska łzy. W kinie byliśmy (tzn. były środy z O., więc ja się załapałam na doczepkę) na Super 8. Jak ktoś lubi filmy typu IT czy Goonies, będzie zachwycony. We czwartek oglądaliśmy The Adjustment Bureau z Mattem Damonem; gdybym wcześniej nie oglądała Nieba nad Berlinem/Mrocznego miasta/Incepcji - byłabym zachwycona, a tak jestem tylko zadowolona; film bardzo romantyczny, o co nie podejrzewałabym opowiadania Philipa K. Dicka;) Również we czwartek oglądałam Królową z Helen Mirren; nie mogłam tego nie obejrzeć (2-gi raz;)
Myślę o Nie opuszczaj mnie, bo książę znam (nie przemówiła do mnie - moim zdaniem jedna z dwu słabszych pozycji w karierze Ishiguro), ale może film będzie lepszy. No i oczywiście czekam na 2-gą część Harry'ego:) Tym razem naparłam się na 3d.


1 komentarz:

  1. A ja Ci polecam: http://www.filmweb.pl/film/Mother+and+Child-2009-464985 ...rasowy wyciskacz łez :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...